בעזה חוגגים ניצחון, בדרום זועמים ומבעירים צמיגים

שלמה ריזל No Comments on בעזה חוגגים ניצחון, בדרום זועמים ומבעירים צמיגים

התושבים לא מכילים: בעקבות הפסקת האש היזומה של חמאס שאליה הצטרפה ישראל. תושבי הדרום יוצאים למספר הפגנות ספונטיניות. בהפגנות הובערו צמיגים ונחסמו כבישים. התושבים זועמים על העדר החלטה נוקשה כלפי חמאס ואיבוד ההרתעה. הם בטוחים הסבב הבא מעבר לפינה בגלל המדיניות הפחדנית. המשטרה: "זכות המפגינים למחות, ננקוט ביד קשה כנגד אלימות"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הדרום זועם. לאחר כניסת הפסקת האש שאותה יזם ארגון הטרור חמאס לתוקף והסכמת ישראל לנצירת האש. יצאו מאות מתושבי הדרום במספר מוקדים להפגנות ספונטניות כנגד החלטת ראש הממשלה ומערכת הביטחון. לדברי המפגינים לא ייתכן שמידי זמן יהיה סבב לחימה שיסבלו ממנו וישראל לא תתן מכה ניצחת לחמאס שיחזור להיות מורתע מבלי שיעיז לשר קאסמים וגראדים עלינו.

בשדרות חסמו תושבים את הכבישים והבעירו צמיגים לאות מחאה. גם הפגנה בניר עם, כוחות הביטחון מתקשים להשתלט על ההמולה. בשידורים החיים נראים עימותים פיזיים בין המפגינים לכוחות המשטרה.

תושב שדרות חיים אמר: "לא ייתכן 18 שנה מכים אותנו מתי שמתחשק להם, לוקחים אותנו לעשרות סבבים ואין לזה סוף. אף אחד לא מבין מה קורה כאן. למה לא עושים לזה סוף? שיבואו כל השרים בקבינט שיושבים שעות ולא מחליטים ואז נראה אותם".

WhatsApp Image 2018-11-13 at 20.05.01

מהמשטרה נמסר: בשעה זאת נמשכת מחאת עשרות מפגינים בסמוך לכניסה לעיר שדרות תוך חסימת הכביש. כוחות משטרה במקום והאירוע בשליטה.

בעקבות מחאה זו כביש 34 צומת ניר עם עדיין סגור בשלב זה לתנועת כלי רכב.

ציבור הנהגים מתבקש להתאזר בסבלנות ולהישמע להנחיות השוטרים.

כוחות משטרה במקום החלו בפעולות להשבת הסדר במקום. כמו כן כוחות נוספים בדרכם למקום.

"משטרת ישראל תאפשר את חופש הביטוי והמחאה כחוק, אולם לא תאפשר ותפעל בכל האמצעים כנגד הפרת הסדר הציבורי, אלימות כנגד שוטרים או אזרחים, והתפרעויות בצירים ראשיים".

עזה: היום ברצועה החלו תהלוכות ניצחון שעברו על יד ביתו של שייח' נור בראכה שחוסל ע"י כוח צה"ל. אלפים משתתפים בתהלוכת הניצחון, לדבריהם היכולת של חמאס לקבוע מתי תהיה הפסקת אש, מראה על הניצחון. ממחר כל העסקים, האוניברסיטאות ובתי הספר חוזרים לשגרה ברצועה.

בתוך כך, בכירי חמאס הודיעו היום: "צעדות השיבה ימשכו בכל הכח עד לשחרור פלסטין".

WhatsApp Image 2018-11-13 at 20.04.07 WhatsApp Image 2018-11-13 at 20.04.20 WhatsApp Image 2018-11-13 at 20.04.31 WhatsApp Image 2018-11-13 at 20.04.46



0 תגובות